وبلاگ

باربری تریلی ساری [☎️09119094729]

باربری و اثاث‏کشی جز جدایی‏ناپذیر در زندگی روزمره است. انواع مختلفی از وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین در این میان وجود دارند. یکی از این وسایل نقلیه موجود تریلی است که قطعا فضای بار بیشتر آن، اجازه بارگیری و حمل راحت‏تری را به شرکت باربری می‏دهد.

در این نوشته با خدمات و قیمت باربری تریلی ساری باربری ساری اثاث کشی با تریلی در ساری حمل اثاث با تریلی در ساری قیمت باربری تریلی ساری اسباب کشی با تریلی در ساری بیشتر آشنا می‏شویم.

باربری تریلی ساری یکی از قدیمی‏ترین و خوشنام‏ترین باربری‏ها در شهر ساری است. خدماتی که این شرکت به شما ارائه می‏کند، عبارتند از (1) ارائه دهنده خدمات اسباب کشی در ساری و محدوده (2) تعهد و صمیمیت کارکنان اتوبار (3) قیمت مناسب در اسباب کشی (4) خوش قولی در زمان انجام کار (5) زمان بندی و برنامه‏ریزی دقیق.

اثاث کشی با تریلی ساری و حمل اثاث با تریلی در ساری

معمولا اثاث کشی با تریلی ساری و حمل اثاث با تریلی در ساری یکی از نیازهای افرادی است که قصد جابجایی از نقطه‏ایی به نقطه دیگر را دارند. از خصوصیات شرکت باربری تریلی ساری، تجهیز تریلی‏ها به سقف جهت جلوگیری از آسیب احتمالی است.

تریلی‏ها همگی دارای بیمه‏نامه بوده و دائما توسط کارشناسان بازدید دوره‏ایی می‏شوند. جهت بارگیری حتما از موکت برای تعادل اثاث‏ها استفاده می‏شود. نحوه چیدمان اثاث‏ها در داخل تریلی، از سمت ابتدای فضای بار تا سمت درب فضای بار می‏باشد.

بدین صورت که لوازم سنگین در انتهای اتاقک و بقیه تا سمت درب اتاقک قرار می‏گیرند، به نحوی که فضاهای خالی تا حدممکن پرشود و از لغزیدن در اثر تکان‏های تریلی جلوگیری شود. در واقع در بحث اثاث کشی با دو قسمت رو‏به‏رو هستیم، یکی بسته‏بندی درون خانه یا محیط کار و دیگری امور تکمیلی در اتاقک تریلی است.

لزومی ندارد که تریلی‏ها، حتما مسقف باشند، به‏عنوان مثال در هوای آفتابی و برای مسافت‏های کوتاه می‏توان از تریلی فاقد سقف نیز استفاده کرد. ولی توصیه باربری تریلی ساری استفاده از نوع مسقف است، زیرا امنیت بیشتری را برای اثاث شما به ارمغان می‏آورد.

برای انجام هر کاری به ملزومات خاصی نیاز داریم، عموما در بحث بسته‏بندی اسباب و اثاثیه منزل یا محل کار ملزومات زیر مورد نیاز است:

ا-دقت در انتخاب کارتن: کارتن‏های مخصوص بسته بندی باید از میان کارتن‏های چند لایه انتخاب شود تا استحکام کافی را در موارد نیاز داشته باشد. معمولا کارتن 5 لایه برای اجسام ظریف و شکننده انتخاب معقول‏تری است، ولی برای هر کالایی مقرون به‏صرفه نیست. برای کالاهایی که حساسیت زیادی نسبت به آنها وجود ندارد، کارتن سه لایه نیز، گزینه مطلوبی است. شما باید در کارتن از ضربه‏گیر و نایلون حبابی هم استفاده کنید تا به جنس داخل کارتن صدمه وارد نشود.

2-استفاده از نایلون جبابی: این نایلون‏ها خاصیت ضربه‏گیری دارند و عمدتا برای وسایل شکستنی از آنها در کنار سایر لوازم استفاده می‏شود. مانند اینکه بخواهید یک بلور یا ظرفی چینی را برای جلوگیری از ضربه با آن بسته‏بندی کنید. از این نایلون‏های در برخی از کارخانه‏های تولیدی برای بسته‏بندی مواد شکستنی استفاده می‏شود.

3-استفاده از موکت: از موکت برای چیدمان کف اثاثیه چوبی و شیشه‏ای که در زمان جابه‏جایی مهم هستند، (از نظر لغزیدن و شکستن) در شرکت باربری تریلی ساری استفاده می‏شود. در واقع این موکت‏ها به ثبات اثاثیه در خودرو کمک می‏کنند.

4- استفاده از ضربه‏گیرها: فوم‏ها از بهترین وسایل محافظ کالا در برابر ضربه هستند. این وسایل با ایجاد حالتی فنری و ارتجاعی، سبب جذب ضربات وارده به کالا، در خودشان می‏شود. به عبارت دیگر بیشترین مقدار ضربه را در خود نگه داشته و کمترین مقدار را به کالا وارد می‏کند. از این رو جزء بهترین وسایل در امر ضربه گیری هستند. در ادامه باید خاطرنشان کرد که نحوه چیدمان کالاها نیز از حساسیت ویژه‏ایی برخوردار است.

5-‏ دارا بودن بیمه‏نامه کالا همراه با بارنامه اصلی دولتی: در نظر بگیرید که بنا به عللی وسیله نقلیه باربری دچار حادثه شود، در این صورت نخستین شخصی که واقعا متضرر خواهد شد، مشتری است. بیمه‏نامه کالا همراه با بارنامه اصلی دولتی به شرکت باربری تریلی ساری این فرصت را می‏دهد تا از طریق بیمه خسارت اموال مشتری را بدهد، که خود یکی از مزیت‏های عمده این شرکت است.

قیمت باربری ساری و اسباب‏کشی در ساری

قیمت باربری در ساری و اسباب‏کشی در ساری بر اساس عواملی مانند وزن کالا، شکستنی بودن آن، مسافت بین مبدا و مقصد، نوع خودروی انتخابی، نیاز به کارگر (منظور از نظر تعداد آنها می‏باشد.)، برخی عوامل آب و هوایی همچون هوای برفی، بارانی که در اینجا نیاز به کامیون یا وانت مسقف احساس می‏شود و غیره تعیین می‏شود. همچنین قیمت حمل بارها در باربری‏ها در بازه‏های زمانی مشخصی توسط اتحادیه مربوطه، به شرکت‏های باربری اعلام می‏شود.

مسافت، ناهمواری‏ جاده و خیابان‏ها و باران و وجود آب و هوای مرطوب، خستگی راننده و امکان تصادف، و یا واژگونی کامیون عواقب جبران ناپذیری را بر دوش کارکنان شرکت باربری می‏گذارد. پس هر چه مسافت بیشتر، قیمت نهایی حمل کالا بیشتر می‏شود. بیمه‏نامه کالا همراه با بارنامه اصلی دولتی، خود خدمتی است که باعث افزایش قیمت نهایی باربری برای مشتری می‏شود ولی به قیمتش می‏ارزد. نوع وسیله نقلیه، سطح مهارت کارکنان، و مسافت بین مبدا تا مقصد نیز از عواملی است که تعیین کننده قیمت نهایی است.

به یاد داشته باشید، اگر از مشتریان همیشگی شرکت باربری تریلی ساری باشید، حتما شامل تخفیف خواهید شد. لازم است.

کارکنان باربری کالاها را به نحوی بر روی کامیون یا وانت با تسمه می‏بندند، تا در پیچ‏ها و دست‏اندازهای جاده تعادل کالا بهم نخورد. برای آشنایی بیشتر با باربری تریلی ساری، می‏توانید با مراجعه به سایت https://barbarisari.ir  که وب‏سایت رسمی این شرکت است، موضوعات مفیدی در این رابطه پیدا کنید. در این سایت بخشی با عنوان سوالات متداول وجود دارد که کمک زیادی به شما در امر باربری خواهد کرد.

مشخصات باربری تریلی ساری

شرکت باربری تریلی ساری از قدیمی‏ترین و خوشنام‏ترین شرکت‏های باربری در ساری است. در این شرکت با وجود پرسنل مجرب انتقال کالا به هر کجای ایران صورت می‏پذیرد. همچنین این شرکت در نظر مشتریان خود، توانسته در موقعیت خوبی قرار گیرد.

اگر قصد اسباب کشی در درون یا بیرون از شهر را دارید، می‏توانید با شماره‏های زیر با باربری تریلی ساری در تماس باشید تا نسبت به جابجایی اثاث خود اقدام کنید.

تلفن شرکت: 01132291583

تلفن همراه: 09119094729

آدرس : استان مازندران- شهرستان ساری

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
09119094729
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x